Category Archives: Ważne tematy

Wykorzystanie laserów w medycynie

W dzisiejszych czasach lasery są szeroko wykorzystywane szczególnie w medycynie. Są one stosowane głównie do zmniejszenia bólu podczas zabiegu, jak i również do szybszego wykonania operacji.

Siła tkwi w personelu

Praca w aptece wymaga od zatrudnionych dużej wiedzy. Nierzadko Klienci nie są zdecydowani na zakup konkretnego leku czy suplementu, a jedynie opisują swoje objawy, chcąc uzyskać profesjonalną poradę. W takiej sytuacji pracownik zmotywowany jest im pomóc w doborze odpowiedniego preparatu.

Skuteczne akcesoria stomatologiczne dla każdego

Dentyści-sadyści odeszli już do lamusa i aktualnie większość ludzi odwiedza gabinety stomatologiczne regularnie bez większych obaw.

Zęby ma się tylko jedne, czyli dlaczego warto o nie dbać

Piękny i zadbany uśmiech odgrywa w życiu każdego człowieka niebagatelną rolę – i to nie tylko pod względem zdrowotnym, ale także czysto psychologicznym. A tymczasem większość przeprowadzanych badań wskazuje jednoznacznie, iż spora część społeczeństwa polskiego unika wizyt w gabinecie stomatologicznym. Statystyki biją na alarm – niemal połowa Polaków przez ostatni rok nie odwiedziła dentysty, 25% z nich skorzystało z wizyty jedynie z powodu bólu zęba (a nie profilaktycznie lub z chęci zadbania o zdrowy uśmiech), a jedynie co szósty odwiedza stomatologa regularnie co kwartał. Przyczyny takiego stanu rzeczy są bardzo różne – od braku czasu, aż do panicznego strachu. To spory problem – tym bardziej, iż zaniechanie higieny jamy ustnej, bieżącego leczenia ubytków i codziennej profilaktyki chorób przyzębia to pierwszy krok do sporych problemów. Zepsute zęby i nieestetyczny uśmiech to nie tylko przyczyna różnorodnych schorzeń, ale także jedno z podstawowych źródeł niepewności i niskiego poczucia własnej wartości. Dlatego też tak istotne jest dbanie o zęby i regularne wizyty w gabinecie stomatologicznym.

Cellulit w ciąży – czy można mu zapobiec?

Cellulit to zmora każdej kobiety. Choć nosi różne nazwy: lipodystrofia, obrzękowo-włókniejące zwyrodnienie tkanki łącznej lub skórka pomarańczowa, skóra materacowa zawsze wygląda nieestetycznie. Ciąża jest czasem, gdy cellulit może uwidocznić się jeszcze bardziej i w ogóle powstać. Jak walczyć z cellulitem?

Trądzik dorosłych: fakty i mity

Problemy z trądzikiem po 30-stce? Z tą chorobą zmaga się coraz więcej osób. Przypadłość często dotyka mieszkańców wielkich miast – sprzyjają jej zanieczyszczenie środowiska i szybkie tempo życia. Nie bez winy są hormony i kondycja skóry. Poznaj fakty i mity dotyczące trądziku! Radzi dermatolog – ekspert marki Revitacell.

Suplementy i leki magnezowe – na co zwracać uwagę przy wyborze?

Z każdej strony jesteśmy zasypywani informacjami o suplementach, które mają poprawić jakość naszego życia. Magnez jest jednym z pierwiastków, którego niedobory wywołują poważne konsekwencje w organizmie człowieka, ale czy każdy suplement skutecznie uzupełnia jego braki? A może potrzebny jest lek? I czym się różni suplement od leku?